
Η επικοινωνία γίνεται με τους εξής τρόπους:
- Μέσω ειδικής τηλεφωνικής γραμμής που λειτουργεί για αυτόν τον σκοπό στον αριθμό 210 4448976, κάθε Τρίτη - Τετάρτη και Πέμπτη, και τις ώρες από 10:00 έως 13:00.
- Μέσω της ειδικής πλατφόρμας υποβολής αιτημάτων: https://pdaudit.zohodesk.eu/portal/el/home
- Μέσω αποστολής ερωτημάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]
Επισυνάπτονται:
- Οδηγίες λειτουργίας πλατφόρμας Helpdesk
- Η σχετική Εγκύκλιος
22 Μαΐου 2025